• Ürünüm eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

Ürün kutudan eksik çıkarsa kargo sorumlusundan tutanak tutmasını isteyebilir ya da siparişi teslim almayabilirsiniz. Bu durumda lütfen +90 533 979 00 24 irtibat numaralarımızdan bizi arayarak durumu bildiriniz.

 
  • Yanlış ürün gelirse ne yapmalıyım? 

Yanlış ürün gönderildiğinde lütfen siparişi teslim alın +90 533 979 00 24 irtibat numaralarımızdan bizi arayarak durumu bildiriniz. 

 
  • Ürün kırıksa ya da ambalaj hasarlıysa ne yapmalıyım? 

Ürün kutudan kırık ya da hasarlı çıkarsa kargo sorumlusundan tutanak tutmasını isteyebilir ya da siparişi teslim almayabilirsiniz. Bu durumda lütfen +90 533 979 00 24 irtibat numaralarımızdan bizi arayarak durumu bildiriniz.

 

  • Ürün hasarlı ise ne yapmalıyım?                                                                                                       

Ürününüz hasarlı ise kargo sorumlusundan tutanak tutmasını isteyebilir ya da bizi +90 533 979 00 24 irtibat numaramızdan arayabilirsiniz. Üründe kullanıcı hatası sebebiyle bir hasar oluşursa tarafımızca sorumluluk kabul edilmemektedir.

 

  • Ürünlerin değişim ve iade süresi ne kadardır?                                                                                   

Ürünlerde değişim ve iade süresi 7 gündür.Ürününüzü teslim alırken, kargo sorumlusundan tutanak tutmasını istemeniz ve üründeki iade ya da değişim talebinize neden olan sorunu bir yazıyla tarafımıza ulaştırdığınız takdirde ürün iade/değişim yapılacaktır.Ürün iade ve değişimlerinde kargo ücreti müşterilerimize aittir.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: EN